Deklaracja dostępności

Szkoła Podstawowa w Siedliskach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej http://sp.siedliska.superszkolna.pl

Data publikacji strony internetowej: 2011-05-23
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony: 2024-03-04

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny jest zgodna ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Częściowo zgodne są publikacje z zamieszczone  przed 23.09.2020:

    • filmy  opublikowane przed 23.09.2020 nie posiadają napisów dla osób głuchych
    • zdjęcia z wydarzeń opublikowane przed 23.09.2020 nie posiadają pełnych opisów alternatywnych
    • mapy opublikowane przed 23.09.2020 są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności
    • dokumenty w PDF opublikowane przed 23.09.2020 nie są dokumentami edytowalnymi
    • część plików opublikowanych przed 23.09.2020  nie  jest  dostępnych  cyfrowo.
Deklarację sporządzono dnia: 2020-10-02
Deklarację ostatnio aktualizowano dnia: 2025-02-05
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
 
Narzędzie ułatwień dostępu:
      • możliwość powiększenia liter
      • podwyższony kontrast
      • podświetlane linki
      • mapa strony
      • skala szarości
      • jasne tło

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.

Osobą kontaktową jest Paweł Bartnicki , adres e-mail: szkolasiedliska@gminamedyka.pl , telefon: 166780882.

Informacja zwrotna

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu  itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji, który będzie możliwy do realizacji ze strony szkoły.

Postępowanie odwoławcze

Na podstawie Art.18.7: W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej na podstawie Regulaminu Zgłaszania Skarg

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Dostosowanie wejść do budynków

Wejście do szkoły, na co dzień, dostępne jest od strony boiska. Wejścia od innych stron otwierane są tylko okazjonalnie. Przy jednym z wejść zamontowano pochylnię (2022r) W wejściach  nie ma innych  udogodnień dla osób niepełnosprawnych.

Dostosowanie wind

Szkoła nie posiada wind.

Dostępność pochylni

Szkoła  posiada pochylnę

Dostępność platform

Szkoła nie posiada platform.

Dostępność tłumacza języka migowego

Szkoła nie posiada tłumacza języka migowego

Dodatkowe informacje

Jeszcze większa dostepność

„Na stronie internetowej kontrast spełnia wymagania WCAG na poziomie AAA”, Chcemy zapewnić informacje przetłumaczone na polski język migowy”.

W ubikacji zamontowano uchwyty dla osób niepełnosprawnych.

Deklaracja poprawy dostępności

„Do końca 2025 roku strona internetowa powinna zostać w pełni dostosowana do wymagań ”, „Aktualnie trwają prace nad konwersją plików PDF do wersji dostępnych cyfrowo”

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 marzec  2025 10:05
Dokument wprowadzony przez: Paweł Bartnicki